Becker Druk- en vacuümpompen B.V. is een groeiende
onderneming in de Benelux waarbij bereikbaar blijven een belangrijke rol speelt.
Gelukkig denkt IT Company daar hetzelfde over. Door de IT omgeving realtime te
monitoren weten ze precies wat er speelt en kunnen ze proactief problemen
signaleren en oplossen om te voorkomen dat wij stil komen te staan.
Voordat wij de overstap maakten naar de Cloud van IT Company
werkten wij met een lokale server oplossing. Bij deze server oplossing waren
wij zelf verantwoordelijk voor de back-up’s en was opschalen vrij kostbaar.
Omdat wij in de Benelux actief zijn maakten wij gebruik van twee IT partners,
helaas werkte dit moeizaam en was het vaak onduidelijk wie waar
verantwoordelijk voor was. Het ging dan meer over de discussie dan een
oplossing bieden.
Sinds we gebruik maken van de totaal Cloud oplossing van IT Company kunnen wij
terecht bij een centraal punt. Een helpdesk die onze
organisatie begrijpt en waar we 24/7 onbeperkt terecht kunnen voor hulp en overige
vragen zonder dat wij hiervoor extra losse facturen ontvangen. Vooral de
reactiesnelheid ervaren wij als prettig net als de transparantie. Zo word je
altijd direct geholpen en wordt alles geregistreerd in een ticket systeem met
24/7 inzage en een maandelijkse rapportage. Hierdoor weet ik precies welke
medewerker er een melding heeft gemaakt en wie het opgepakt heeft. Ook wordt
hierin al het systeembeheer
/ onderhoud bijgehouden met de constateringen en oplossingen die IT Company
zelfstandig heeft uitgevoerd. Onafhankelijk van het aantal uur dat IT Company
bezig is met onze IT omgeving brengt dit geen extra kosten met zich mee. Wij
betalen namelijk een vast bedrag per gebruiker per maand. Dit is voor ons erg
prettig omdat wij hierdoor precies weten wat wij kwijt zijn voor het gehele
jaar aan IT kosten maar het levert ook de beste dienstverlening op. ‘Uurtje
factuurtje’ bestaat niet voor IT Company.