Onze hoogopgeleide IT-professionals hebben allemaal een ding gemeen: ze zijn gepassioneerd over wat ze doen. Zelfs in hun vrije tijd houden ze zich nog bezig met IT. Bovendien blijft de IT-wereld zich ontwikkelen, dus er valt continu iets nieuws te leren. Dat beschouwen onze IT-professionals als een mooie uitdaging en het geeft natuurlijk een extra kick als ze dit meteen bij jou kunnen toepassen.
Onze IT-professionals zorgen ervoor dat alles gewoon wérkt.
Door gebruik te maken van
24/7 Realtime Monitoring
software en dashboards welke op monitoren op de helpdesk worden weergegeven kunnen wij proactief problemen signaleren en oplossen in plaats van reactief. Wij monitoren dan ook niet alleen realtime de omgeving, maar passen ook
24/7 Systeembeheer
toe zoals onderhoud zodat uw systemen optimaal functioneren.
Uiteraard staan ook onze helpdesk medewerkers 7 dagen in de week en 24 uur voor u klaar om uw IT nog beter te maken!
De IT Company helpdesk wordt bemand door mensen die het probleem zelf oppakken en oplossen. Er is.. Lees meer