Referenties


U leest op deze pagina de ervaringen van onze klant Polyplus BV.

Polyplus BV over IT Company


IT Company hanteert een no-nonsenseaanpak: problemen worden opgelost, één telefoontje is genoeg. Het zijn gewone mensen met persoonlijke aandacht voor jou als klant.
Henk Hartog Eigenaar van Polyplus in Assen. Polyplus is producent en leverancier van duurzame polyester dakproducten zoals dakgoten,windveren, plafondbekleding en gootklossen.

Hoe kwamen jullie met IT Company in contact?
Op een gegeven moment was ons netwerk verouderd en onze hardware aan vervanging toe. We waren niet tevreden over onze toenmalige leverancier. Dat was voor ons het moment om op zoek te gaan naar een alternatief. Eigenlijk kwamen we bij IT Company uit door gewoon te Googlen. Het klikte direct bij het kennismakingsgesprek.

Wat doet IT Company voor jullie?
Ze hebben een compleet nieuw netwerk voor ons neergezet, alles draait op één server. Het nieuwe netwerk naast het bestaande netwerk opgebouwd. Wij konden dus gewoon doorwerken. We draaien nu op een compleet nieuw systeem, inclusief hardware. Alles verliep soepel dankzij een heel goede en grondige voorbereiding, bij IT Company wordt niks aan het toeval overgelaten. Ons netwerk draait als een zonnetje en wordt door IT Company 24 uur per dag op afstand gemonitord: wanneer IT Company problemen constateert, lossen zij die op, vaak zonder dat wij daar wat van merken. Ook draaien zij op afstand updates en back-ups voor ons. Van tijd tot tijd worden tussendoor ook weer kleine verbeteringen aangebracht. Ook de aanschaf van nieuwe hardware, zoals printers of PC’s, doen we via hen. Eigenlijk doen we alles via IT Company.

Mobiel werken, is dat ook geïntegreerd?
Wij kunnen inderdaad van huis uit inloggen op de server. Van huis uit werken doe je vaak ook buiten de kantooruren. Ook dan is IT Company via e-mail bereikbaar voor het melden van storingen. En ook buiten de kantooruren lost IT Company de problemen op.

Hoe verloopt de communicatie?
Heel soepel. IT Company hanteert een no-nonsensaanpak: problemen worden opgelost, één telefoontje is genoeg. Het zijn gewone mensen met persoonlijke aandacht voor jou als klant. En dat persoonlijke contact is voor ons heel belangrijk.


Meer informatie?

Neem contact op met een van onze medewerkers.

Bel ons